Sunday, 18 September 2011

:DAK SAKAI

budak sakai pentig kan awek dia je doww macam babi je haha .Depan awek tunjuk hebat depan aku macam pondan .Belalalu macam pondan tunjuk hebat 

:Kwn kT sekolah yg baik

dia ni baik org nya dai ketua darjah kt sekolah KIra ni budak aku lah haha

Tuesday, 13 September 2011

Monday, 12 September 2011

: ni GENSTER besa KT UMA



NI GENSTER BESA KT UMA AKU HAHA tapi dia ni baik org nya tapi satu je aku tk suke dia mengatal haha

Farah Alya


NI a kakak angkat aku lawa kan tapi awek aku lagi lawa haha dia ni kan baik org nya

GENSTER AKU : MUHD AZRUL


Dia ni lah GENSTER ngan aku . Aku ngan dia dh macam adik beradik dh HAHA kalau dia tk DTG sekolah aku sorang je lah genster hahah :)

SApe tk kenal aku MUHAMMAD ADAM QUSYAIRI

MALU lah nk taruh gamba . SApe tk kenal aku kan samua kenal budak GENSTER sekolah haha SEkarang aku dh baik dh hahah

Era SAPe tk kenal hahahah


DIa ni kan dh lah gila dow kt sekolah gedik haha soryy tau aku rase dia ngan awek aku awek aku lagi lawa tau hahaha

NorMala Abu Bakar

Ni bakal jadi KELUARGA mentua aku hahahah









Muhd Azrin Muhd Azman

nie Azrin gile . haha , korang semua thu kn die mcm gile .skit.. Azrin seorang yg panas baran jugak lah , baik , kadang2 . jahat selalu kot , ahhaha xdelah , jahat die mcm nakal ade lah  . die nie ngn awekk die bukan main lagi doee. ahaha. . aku rse nie je kot aku patut cite pasal die kt korang , nnti aku cite lagi..